1C: funcții suplimentare
Mulți consideră în mod eronat, că 1C – este doar un software pentru evidența contabilă și managementul întreprinderii. În realitate, 1C și toate produsele de soft conectate la acesta – reprezintă o infrastructură completă pentru gestionarea unei afaceri și pentru a interacționa cu clienții. În acest articol vom vorbi despre posibilitățile interesante ale produselor 1C pentru activitatea dumneavoastră:
-
Sincronizarea automată a cererilor în sistemul CRM Bitrix24 de la toate sursele. Pentru a nu rata nici măcar o comandă venită din partea clienților, este necesar să fie setată descărcarea automată a comenzilor din Facebook , din formularele de captare, din consultațiile online de pe site și din sistemele de call-tracking.
-
Schimbul automat și prelucrarea informațiilor privind plățile la cererea clienților. În sistemul Dvs CRM pot ajunge automat informațiile din portofelul QIWI și din alte sisteme de plată. Acest lucru va permite accelerarea procesului de prelucrarea a comenzilor primite, fără a deranja clientul cu întrebări suplimentare.
-
Aplicațiile mobile pe baza software-ului 1C. Despre posibilitățile elaborării aplicațiilor mobile în mediul 1C am vorbit într-un articol separat. Vrem doar să menționăm că 1C nu numai că oferă posibilitatea pentru crearea unei aplicații comode pentru client, dar vă permite să integrați aplicația respectivă în sistemele de evidență contabilă a întreprinderii.
În acest mod, pe baza sistemelor de evidență contabilă 1C, poate fi construită o infrastructură completă și total automatizată de afaceri, care va permite, printre altele, să sistematizați fluxul de comenzi în intrare.
Utilizarea și aplicarea tuturor acestor posibilități este de competența specialiștilor noștri.
Pentru a primi o consultație gratuită, completați formularul de solicitare de pe site-ul nostru s-au luați legătura cu noi după numărul 022-857-157. Specialiștii noștri vă vor propune soluțiile potrivite pentru optimizarea software-ului 1C în funcție de tipul Dvs. de activitate.