1C: Managementul companiei
«1C: Managementul Сompaniei pentru Moldova» (MCM) – este un sistem complet, oferit la cheie, de management și evidență contabilă la întreprinderile mici. Programul dispune de toate instrumentele necesare pentru contabilitate, control, analiză și planificare.
«1C: MCM» oferă managerilor posibilitatea de a administra în mod eficient o companie și de a lua deciziile operative.
Descrierea configurației ”1C – MCM”
Achiziții și furnizării
- Comanda către furnizor
Pentru plasarea comenzii către furnizori. - Transferul comenzii
Înregistrarea transferului comenzii în subdiviziunile structurale. - Factura la primirea comenzii
Pentru înregistrarea intrărilor de bunuri de mărfuri și servicii la întreprindere. - Raportul anticipat
Pentru înregistrarea bunurilor de mărfuri și debitarea fondurilor de pe persoana responsabilă.
Depozit și producție
- Comanda de producție
Pentru înregistrarea comenzii pentru producerea de bunuri și mărfuri. - Inventarul
Pentru înregistrarea inventarului. - Verificarea stocurilor
Pentru înregistrarea stocurilor de bunuri și mărfuri. - Producție
Pentru înregistrarea producerii produselor finite.
Mijloace bănești
- Încasările de mijloace bănești în cont și cheltuielile
Pentru înregistrarea tranzacțiilor bancare. - Cheltuieli din casă, încasări în numerar
Pentru înregistrarea tranzacțiilor în numerar.
Salariul și personalul
- Tabelul orarului de muncă
Pentru înregistrarea orelor lucrate. - Salarizarea
Pentru înregistrarea transferurilor salariilor. - Evidența plăților
Pentru achitarea beneficiilor și bonusurilor angajaților.
Rapoarte
Marketingul vânzărilor
- Creanțele pe perioadele de scadență
Indică creanțele pe care le are compania, pe agenți și perioade. - Analiza executării comenzilor cumpărătorilor
Indică, pentru fiecare comandă în parte, ce produse au fost livrate efectiv și cât a rămas în stoc. - Analiza achitărilor pe comenzile clienților
Arată datoria agenților pentru comenzi.
Achiziții și furnizări
- Datorii spre achitare în baza creditelor, pe perioade de scadență
Afișează datoriile ce urmează a fi achitate, clasificate pe agenți și perioade. - Rulaj pe stocuri
Indică rulajul materialelor pe perioade. - Analiza cererii
Afișează cantitatea materialelor, care au fost comandate, care au fost livrate și care urmează a fi încă livrate.
Depozitul și producția
- Lista mărfurilor disponibile la depozite în prețuri per articol
Afișează rulajul mărfurilor pe fiecare depozit și departament. - Stocuri
Indică rulajul și soldurile pe articole. - Rezervele la producție
Afișează cantitatea de produse disponibile la depozite după executarea comenzilor.
Mijloace bănești
- Mijloace bănești
Afișează soldurile mijloace bănești în conturile bancare și casele de marcat. - Achitările cu responsabilii companiei ce au acces la fondurile acesteia
Rulajul și soldurile persoanelor responsabile.
Salariul și personalul
- Listele angajaților
Afișează listele colaboratorilor și funcțiile lor. - Calcularea salariului și reținerea impozitelor
Afișează transferurile salariilor și reținerea impozitelor angajaților. Evidența salariilor. Numărul de ore lucrate, salariile de funcție ale angajaților, achitarea lor și reținerea impozitelor și altor plăți pe categorii. - Ordinele de plată
Indică numărul de ore lucrate și suma percepută.
Finanțe
- Bilanțul contabil pe rulaj și solduri
Indică rulajul și soldul în conturi. - Rezultatul financiar
Afișează venitul, cheltuielile și profitul (pierderile) companiei. - Veniturile și cheltuielile
Indică venitul și cheltuielile companiei.