Site corporativ

Crearea unui web site corporativ contribuie la creșterea nivelului de fiabilitate față de companie în rețeaua internet. De asemenea, acest tip de site transmite informații importante despre activitatea companiei către o gamă mai mare de potențiali consumatori sau clienți. Principalul avantaj al unui proiect de acest proiect de acest fel este accesibilitatea. Site-ul corporativ este opțiunea ideală pentru toți cei, care sunt obișnuiți să utilizeze bugetul corporativ cât mai eficient posibil.

Ce obiective trebuie să îndeplinească site-ul?

Dezvoltarea unui site corporativ presupune crearea unei resurse concise, al cărei obiectiv principal este transmiterea informației concrete despre întreprindere și principalele date, ce țin de:

  • specializare;
  • structura întreprinderii;
  • prețurile pentru unele servicii, ofertele curente pentru clienți etc, la discreția conducerii întreprinderii.

Crearea unui site corporativ este utilă în următoarele cazuri:

  • dacă direcția companiei nu intenționează să se ocupe de comerțul online sau să ofere servicii în internet, dar dorește ca informația despre companie să fie prezentă în rețea;
  • în cazul în care apare necesitatea unui site web disponibil la preț, care să ofere posibilitatea elaborării ulterioare și extinderii până la o resursă mai mare.

După cum arată practica, în marea majoritate a cazurilor un site web corporativ este un prim pas către o dezvoltare la scară largă în internet.

Nuanțe de elaborare și creare a site-ului corporativ

Prin structura sa, un site corporativ seamănă destul de mult cu site-ul de prezentare, însă acesta nu pune accentul pe serviciile / produsele întreprinderii, ci nemijlocit pe prezentarea activității acesteia, pe istoria, particularitățile și realizările ei.

Atunci când planificați să comandați un site web corporativ, trebuie să stabiliți în mod clar informațiile ce trebuie să fie publicate pe paginile acestuia. De asemenea, este necesar din start să definiți setul de funcții și opțiuni disponibile ale site-ului. De exemplu, va fi necesară plasarea butonului ”comandă” sau ”cumpără”, opțiunea de ”call back”, ”formular”, ”chat online” etc. Serviciile corporative conțin deseori prezentări în pdf, cataloage în forme de tabele, liste de prețuri, informații despre oferte en-gros sau promoții.

După crearea bazei de informații, specialiștii creează macheta de design și, după acordul clientului, o lansează în lucru. De cât de corect va fi elaborat site-ul va depinde imaginea și formarea companiei.

Costul unui site corporativ

Înainte de a comanda un site web corporativ, trebuie să țineți cont că prețul unui astfel de serviciu depinde de o serie de factori:

  • numărul final al paginilor;
  • complexitatea structurii și modulelor proiectului;
  • conceptul seriei vizuale, informației publicate, cantității de elemente grafice.

Dacă compania Dvs. are nevoie de un site web corporativ la un preț bun, nu ezitați să vă adresați grupului Meta din Chișinău (Moldova). Specialiștii noștri sunt gata să vă satisfacă orice exigență și să înceapă elaborarea proiectului în cel mai scurt timp. Pentru a beneficia de o consultație din partea noastră, alegeți funcția ”call back” sau completați cererea online. Fie că alegeți o modalitate sau alta, specialiștii noștri vă vor contacta în cel mai scurt timp posibil.

Vă rugăm să ne apelați la num. de telefon 0 (22) 857-157