Elaborarea personalizată și implementarea sistemelor de automatizare a evidenței contabile pe baza 1C
Avem peste 15 ani de experiență în dezvoltarea și implementarea sistemelor de automatizare contabilă la întreprinderi. Studiem particularitățile afacerii dumneavoastră. Ne clarificăm în procesele tehnologice. Și doar atunci, recomandăm soluții adecvate pentru companie.
Elaborări personalizate
Deseori, configurația standard a programului necesită atât de multe ajustări, încât e mai rațional să fie elaborat un program personalizat de la zero.
Linia de consultare cu multe canale
Prețul pachetului de asistență este indicat cu TVA.
Suportul standard include actualizarea periodică a configurației 1C: Contabilitate pentru RM, precum și consultări cu privire la lucrările din program de către specialiștii noștri.
Prețul pachetului de asistență tehnică este indicat fără TVA.
Costul pachetelor de asistență este indicat pentru semnarea contractelor de la 6 luni.
Suport tehnic
și îmbunătățiri
Crearea unei configurații ideale este imposibilă fără un feedback din partea utilizatorului sistemului.
Probabil, colaboratorii Dvs. vor avea nevoie de un câmp suplimentar sau de o funcție nouă în raport. Pentru acest scop, noi continuăm să oferim asistența necesară proiectului.
Pentru corespunderea cu standardele naționale de evidență contabilă de asemenea vor fi utile înnoirile periodice a configurării Dvs. contabile.
Configurații standard
Această platformă poate fi potrivită, de exemplu, pentru companiile din domeniul retail.
Compania noastră va adapta cât mai mult posibil sistemul de evidență contabilă pentru Dvs. și va instrui colaboratorii Dvs. cum să muncească în program. Acest instrument vă va permite, cu timpul, să dimensionați corect afacerea Dvs., fără a pierde din calitatea produsului Dvs.
Elaborarea aplicațiilor mobile pe bază platformei 1C
Majoritatea utilizatorilor 1C nu știu că pe baza platformei 1C este posibilă crearea unei aplicații mobile. Să știți că este posibil! Noi vom crea pentru Dvs. acest instrument comod!
- Aceasta permite agenților economici să accepte comenzi de la punctele de vânzare.
- Oferă posibilitatea managerului să monitorizeze valorile cheie, chiar și în timpul transportului.
- Permite responsabililor de logistică să monitorizeze comenzile în timpul transportului.
- Sporește eficiența muncitorului de la depozit.
Domenii de activitate pe care le-am automatizat
Vom selecta un produs software optimal pentru necesităţile Dvs. și, dacă nu există, vă vom elabora
Din experiența noastră de implementare a platformei 1C în Moldova, știm exact de care produse software au nevoie întreprinderile moldovenești.
Noi dispunem deja de soluții gata, ce pot fi implementate imediat în procesele de lucru ale companiei.
În 13 ani de muncă, am reușit să automatizăm evidența contabilă în diferite domenii de afaceri și din acest motiv vom reuși să găsim cu siguranță o soluție și pentru Dumneavoastră
Consultantul extern
Asistentul dvs. expert în dezvoltare web
Este imposibil să fii expert în toate. Dvs. puteți fi bine versat în nuanțele afacerii dvs., dar în dezvoltarea IT, aveți nevoie de experți în acest domeniu. Există multe situații în care experții noștri vă pot ajuta să dezvoltați produse de calitate chiar dacă acestea sunt dezvoltate de alți specialiști. În acest caz, experții noștri acționează ca consultanți externi pentru clientul serviciului.
Când ar trebui să ne contactați:
- Aveți nevoie să verificați conformitatea lucrărilor efectuate cu documentația tehnică
- Doriți să vă asigurați că sarcinile menționate sunt efectiv finalizate
- Doriți să faceți un produs de calitate, ținând cont de standardele moderne de dezvoltare
Cu ce vă putem ajuta:
- Vă vom consulta în alegerea metodologiilor de dezvoltare și a instrumentelor tehnologice
- Vom audita codul și vom evalua structura acestuia în raport cu standardele moderne de dezvoltare
- Vom testa lucrările efectuate și vom informa Clientul cu privire la stadiul de pregătire a sarcinilor solicitate
Compensare 50% din cost
Grant pentru servicii de consultanță din partea BERD pentru ÎMM din Moldova
Planificați să automatizați contabilitatea întreprinderii, dar amânați permanent din cauza costului ridicat al investiției? Compania Meta-Sistem SRL este consultant precalificat în cadrul Grupului de consultanță pentru întreprinderile mici al Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), care poate oferi întreprinderilor individuale și întreprinderilor mici, ce corespund criteriilor de selectare, granturi în mărime de 50% din costul proiectelor de consultanță. Pentru mai multe detalii, vizitați pagina oficială BERD, sau contactați biroul BERD (+373 22 211614, knowhowmoldova@ebrd.com).
Pentru a participa în Program, compania trebuie să îndeplinească următoarele criterii:
- Cifra de afaceri anuală de până la 50 de milioane de euro sau active totale de până la 43 de milioane de euro. Cu un număr de angajați de până la 250 de persoane
- Întreprinderi deținute de proprietari locali (persoane fizice sau juridice)
- Practic toate întreprinderile – clienții trebuie să opereze pe piață mai mult de doi ani
- Se acceptă întreprinderi practic din toate ramurile economiei
- Se așteaptă ca compania să aibă un nivel înalt de reputație
Cum muncim?
Разработка ERP системы
Мощный инструмент для ведения учета крупных предприятий
Под ERP (англ. Enterprise Resource Planning, планирование ресурсов предприятия) системами понимают программное обеспечение, которое помогает управлять всеми сферами бизнеса, включая финансы, кадры, производство, складирование, логистику, продажи и т.д. За свой более чем 15-ти летний опыт разработки и внедрения таких систем на платформе 1С мы автоматизировали предприятия различных сфер бизнеса. Это позволило нашим клиентам снизить расходы на штат сотрудников, необходимый для ведения учета, а руководству ускорить получение данных, необходимых для принятия решений. Внедрение ERP системы может помочь снизить затраты на операционные расходы и повысить эффективность бизнеса.
Clienții noștri
Întrebări frecvente
Cu cât este mai complex proiectul sistemului de automatizare a contabilității, cu atât mai multe întrebări are utilizatorul în faza de utilizare și de ajustare.
”Dacă nu măsori – nu controlezi”
Un om cu renume.
Câteodată, vin clienți, ce idee nu au care este profitul brut al companiei lor. Acest lucru se întâmplă deoarece calcularea acestor date necesită atât de mult timp și resurse umane, încât conducerea companiei își poate permite să obțină aceste informații doar o dată în an.
Acesta este un exemplu elocvent până unde poate ajunge o întreprindere mare, structurată în mai multe niveluri, dacă nu se implementează sistemul de automatizare a contabilității.
Atâta timp cât în compania Dvs. nu sunt monitorizate și înregistrate valorile principale, Dvs. sunteți privat de posibilitatea de gestiona în totalitate proiectul. Afacerea Dvs. seamănă mai degrabă cu o corabie fără timonă și fără geamuri în cală: e cert că se mișcă, dar nimeni nu știe încotro.
Când începeți să monitorizați principalele valori ale proiectului Dvs., deveniți o companie eficientă. Veți putea compara datele planificate cu cele reale, separate pe departamente și chiar pe angajați. Astfel, puteți înțelege clar câți bani v-a adus un anumit angajat.
Dezavantajul unei cantități mari de informație este apariția problemelor în încercarea de a procesa toate datele manual. Este un proces lung, deseori ineficient și cu multe erori umane.
Pentru soluționarea acestei probleme, la companie se implementează sistemul de automatizare a gestionării datelor (1C și altele). Întreprinderea noastră se ocupă de implementarea unor astfel de sisteme în Statele CSI și Europa deja de mai bine de 15 ani.
Cu cât procesele de producție în companie sunt mai complexe și cu cât mai mult ele diferă de configurațiile standard ale programului 1C, cu atât este mai rațional să utilizați dezvoltarea personalizată a sistemului de evidență contabilă. În cazul dezvoltării personalizate, sistemul de automatizare se creează de la zero.
Compania META este un consultant pre-calificat în Grupul consultativ pentru întreprinderile mici și medii al BERD (Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare), care poate oferi întreprinderilor private mici și medii subvenții în mărime de 50% din costul proiectelor de dezvoltare a afacerilor.
Pentru a beneficia de o consultare primară gratuită, Vă invităm să sunați la numerele de telefon indicate sau să veniți în oficiul nostru din strada bd. Dacia 23, of. 306, Chisinau, Moldova.