Elaborarea personalizată și implementarea sistemelor de automatizare a evidenței contabile pe baza 1C

Avem peste 15 ani de experiență în dezvoltarea și implementarea sistemelor de automatizare contabilă la întreprinderi. Studiem particularitățile afacerii dumneavoastră. Ne clarificăm în procesele tehnologice. Și doar atunci, recomandăm soluții adecvate pentru companie.

VITA
Alexandr Polevoi - Director financiar

Bună ziua stimați colegi! Aș dori să Vă mulțumesc pentru o muncă productivă și excelentă împreună cu Dvs. Vă mulțumesc pentru o abordare foarte flexibilă și atitudine binevoitoare față de companie și de mine personal, pentru deschiderea și dispoziția Dvs., profesionalism și obiectivitate. Este foarte plăcut să lucrezi cu asemenea oameni. Mai mult ca precis că noi vom continua colaborarea, dar deja în alte proiecte. Vă multumesc mult!

Moldatsa
Oxana - Contabil de categoria 1

Am creat în 1C darea de seamna 2-INV pe semestru, apoi am descărcat în formatul XML pe site-ul servicii.fisc.md. Totul s-a primit impecabil! Mulțumesc mult tuturor angajaților META pentru o muncă profesionistă!

Orizont
Galina - Contabil Șef

Lucrul nostru cu Meta Sistem, cu care noi colaborăm pe platforma «1C Întreprindere», noi îl apreciem ca unul de nota 10! Aceasta este aprecierea noastră pentru toate sferele de colaborare, și prin aceasta e spus totul!

Z Outlet
Elena - Contabil Șef

Colaborarea noastră cu compania Meta Sistem ne convine complet, toți termenii indicați sunt respectați. Lucrul cu această companie - este oferirea ajutorului în gestiunea programului 1C la prima necesitate și deservirea prietenoasă. Este o colaborare fructuoasă

Tirex Petrol
Alexei Martalog - Director financiar

Cu Meta Sistem noi colaborăm deja al doilea an, complet încredințând lor suportul sistemului nostru 1C de evidență. Noi prețuim responsabilitatea în lucru și profesionalismul, de aceea suntem încrezuți că această colaborare va dura încă mult timp

Propac
Galina - Contabil Șef

Aș dori să recomand băieții din Meta Sistem drept niște profesioniști în domeniul său. Consultantul este mereu în contact, întotdeauna se stăruie să înțeleagă și să soluționeze fiecare întrebare, care pe programul 1C. Doar impresii bune de la colaborare.

Amdaris
Mariana - Contabil Șef

Mulțumim pentru competență și abordare individuală. Configurarea noastră a fost specializată de angajații Meta Sistem pentru particularitățile activității noastre. Rapid, comod și fără erori, anume așa cum trebuie să lucreze sistemul de evidență contabilă.

Rompetrol
Ludmila Orghei - Contabil Șef

Recomandăm cu siguranță compania Meta Sistem - drept niște executori excelenți a soluțiilor automatizate pentru contabilitate. Pe parcursul la câțiva ani de colaborare noi treptat am elaborat configurarea care este orientată anume sub mecanica lucrului nostru: «retezând cea ce era în plus și adăugând necesarul».

Felicia
Alexei Colosov - Director tehnic

La momentul dat noi cu compania Meta Sistem lucrăm asupta unei configurări pentru operațiuni comerciale și de casierie. Proiectul este destul de voluminos, lucrările sunt efectuate pe blocuri, fiecare parte este preventiv discutată și coordonată. Aș dori să menționez profesionalismul directorului tehnic al companiei și atenția către părerea și doleanțele noastre.

Easy Сredit
Ruslan Țurcanu - Director financiar

Deja mai mult de 4 ani noi colaborăm cu Meta Sistem. Aparte aș dori să mulțumesc consultanților. Configurarea individualizată sub microcreditare, a ușurat considerabil lucrul contabilității noastre. Încă odată vă mulțumesc pentru profesionalism și abordare individuală.

Elaborări personalizate

Deseori, configurația standard a programului necesită atât de multe ajustări, încât e mai rațional să fie elaborat un program personalizat de la zero.

Linia de consultare cu multe canale

luni – vineri
9:00–18:00
Sunați la numărul telefonic
3
Luni
6
Luni
12
Luni
Reînnoire

Prețul pachetului de asistență este indicat cu TVA.

Suportul standard include actualizarea periodică a configurației 1C: Contabilitate pentru RM, precum și consultări cu privire la lucrările din program de către specialiștii noștri.

15
Ore
30
Ore
45
Ore
75
Ore
105
Ore

Prețul pachetului de asistență tehnică este indicat fără TVA.

Costul pachetelor de asistență este indicat pentru semnarea contractelor de la 6 luni.

Suport tehnic
și îmbunătățiri

Crearea unei configurații ideale este imposibilă fără un feedback din partea utilizatorului sistemului.

Probabil, colaboratorii Dvs. vor avea nevoie de un câmp suplimentar sau de o funcție nouă în raport. Pentru acest scop, noi continuăm să oferim asistența necesară proiectului.

Pentru corespunderea cu standardele naționale de evidență contabilă de asemenea vor fi utile înnoirile periodice a configurării Dvs. contabile.

1C: Enterprise 8
Contabilitatea pentru Moldova
7800 MDL
1C: Enterprise 8
Contabilitatea pentru Moldova. Pachet pentru 5 utilizatori
16380 MDL
1C: Enterprise
Gestionarea Comerțului pentru Moldova
11800 MDL
1C: Enterprise 8
Comerțul în retail 8 pentru Moldova
7800 MDL
1C: Enterprise 8
Comerțul în retail 8 pentru Moldova. Pachet pentru 5 utilizatori
16380 MDL
1C: Enterprise 8
Managementul companiei pentru Moldova
10500 MDL
1C: Enterprise 8
Managementul companiei pentru Moldova. Pachet pentru 5 utilizatori
18900 MDL
1C: Enterprise 8
Licență pentru client la 1 locul de muncă permanent
3300 MDL
1C: Enterprise 8
Licență pentru client la 5 locul de muncă permanent
10800 MDL
1C: Enterprise 8
Licență pentru client la 10 locul de muncă permanent
21000 MDL
1C: Enterprise 8
Licență pentru client la 20 locul de muncă permanent
37500 MDL
1C: Enterprise 8
Licență pentru client la 50 locul de muncă permanent
89250 MDL
1C: Enterprise 8
Licență pentru client la 100 locul de muncă permanent
171500 MDL

Configurații standard

Această platformă poate fi potrivită, de exemplu, pentru companiile din domeniul retail.

Compania noastră va adapta cât mai mult posibil sistemul de evidență contabilă pentru Dvs. și va instrui colaboratorii Dvs. cum să muncească în program. Acest instrument vă va permite, cu timpul, să dimensionați corect afacerea Dvs., fără a pierde din calitatea produsului Dvs.

Elaborarea aplicațiilor mobile pe bază platformei 1C

Majoritatea utilizatorilor 1C nu știu că pe baza platformei 1C este posibilă crearea unei aplicații mobile. Să știți că este posibil! Noi vom crea pentru Dvs. acest instrument comod!

  • Aceasta permite agenților economici să accepte comenzi de la punctele de vânzare.
  • Oferă posibilitatea managerului să monitorizeze valorile cheie, chiar și în timpul transportului.
  • Permite responsabililor de logistică să monitorizeze comenzile în timpul transportului.
  • Sporește eficiența muncitorului de la depozit.

Domenii de activitate pe care le-am automatizat

Vom selecta un produs software optimal pentru necesităţile Dvs. și, dacă nu există, vă vom elabora

Din experiența noastră de implementare a platformei 1C în Moldova, știm exact de care produse software au nevoie întreprinderile moldovenești.
Noi dispunem deja de soluții gata, ce pot fi implementate imediat în procesele de lucru ale companiei.
În 13 ani de muncă, am reușit să automatizăm evidența contabilă în diferite domenii de afaceri și din acest motiv vom reuși să găsim cu siguranță o soluție și pentru Dumneavoastră

Producție:

Planificare
Comenzi
Cheltuieli indirecte
Aflați

Microcreditare:

Cererea de creditare
Calculul % și dobânzii
Evidența debitorilor
Aflați

Servicii:

Statusul comenzilor
Calendar
Evidența materialelor
Aflați

Agricultură:

Cultivarea plantelor
Creșterea animalelor
Depozit
Aflați

Comerț:

Formarea prețurilor
Vânzări cu amănuntul
Datorii
Aflați

Servicii auto:

Cerere de reparație
Evidența stocurilor
Plata în rate
Aflați

Gestionarea Benzinăriilor:

Carburanți pentru angajați
Calculul consumului
Evidența emisiilor
Aflați

Construcție:

Oferta de preț
Plan-Grafic
Evidența proiectelor
Aflați

Producție:

Planificare
Comenzi
Cheltuieli indirecte
Aflați

Microcreditare:

Cererea de creditare
Calculul % și dobânzii
Evidența debitorilor
Aflați

Servicii:

Statusul comenzilor
Calendar
Evidența materialelor
Aflați

Agricultură:

Cultivarea plantelor
Creșterea animalelor
Depozit
Aflați

Comerț:

Formarea prețurilor
Vânzări cu amănuntul
Datorii
Aflați

Servicii auto:

Cerere de reparație
Evidența stocurilor
Plata în rate
Aflați

Gestionarea Benzinăriilor:

Carburanți pentru angajați
Calculul consumului
Evidența emisiilor
Aflați

Construcție:

Oferta de preț
Plan-Grafic
Evidența proiectelor
Aflați

Consultantul extern

Asistentul dvs. expert în dezvoltare web

Este imposibil să fii expert în toate. Dvs. puteți fi bine versat în nuanțele afacerii dvs., dar în dezvoltarea IT, aveți nevoie de experți în acest domeniu. Există multe situații în care experții noștri vă pot ajuta să dezvoltați produse de calitate chiar dacă acestea sunt dezvoltate de alți specialiști. În acest caz, experții noștri acționează ca consultanți externi pentru clientul serviciului.

Când ar trebui să ne contactați:

  • Aveți nevoie să verificați conformitatea lucrărilor efectuate cu documentația tehnică
  • Doriți să vă asigurați că sarcinile menționate sunt efectiv finalizate
  • Doriți să faceți un produs de calitate, ținând cont de standardele moderne de dezvoltare

Cu ce vă putem ajuta:

  • Vă vom consulta în alegerea metodologiilor de dezvoltare și a instrumentelor tehnologice
  • Vom audita codul și vom evalua structura acestuia în raport cu standardele moderne de dezvoltare
  • Vom testa lucrările efectuate și vom informa Clientul cu privire la stadiul de pregătire a sarcinilor solicitate

Munca noastră ca consultant extern a fost foarte apreciată de compania internațională IEK Trade

Postica

Сontabil șef

Noi am folosit serviciul „Auditul sistemelor de automatizare” pentru utilizarea optimă a programului „1C”. Angajații sunt întotdeauna gata să rezolve cu promptitudine sarcinile atribuite, abordând în mod responsabil toate problemele în termenul stabilit.

Ne-a plăcut receptivitatea și bunăvoința. Am fost mulțumiți de cooperarea noastră cu compania „Meta”, credem că am găsit un partener de încredere, acum știm unde să apelăm pentru ajutor.

Munca noastră ca consultant extern a fost foarte apreciată de proiectul american Quan2um

Sergey

Manager de proiect

Am comandat un serviciu de audit extern de la compania Meta-Sistem, deoarece proiectul este mare și a fost important să-l dezvoltăm calitativ.

Meta-Sistem ne-a furnizat specialiști în această direcție de tehnologie din echipa lor și a monitorizat săptămânal sprinturile care au fost efectuate de principalii dezvoltatori. Vineri, executorii au predat sprintul, iar luni am avut deja un raport de la Meta-Sistem privind testarea și controlul codului.

Suntem foarte mulțumiți de produsul final. Sunt sigur că, fără supravegherea specialiștilor de la Meta-Sistem, ar exista riscuri mult mai mari de erori în dezvoltare.

Compensare 50% din cost

Grant pentru servicii de consultanță din partea BERD pentru ÎMM din Moldova

Planificați să automatizați contabilitatea întreprinderii, dar amânați permanent din cauza costului ridicat al investiției? Compania Meta-Sistem SRL este consultant precalificat în cadrul Grupului de consultanță pentru întreprinderile mici al Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), care poate oferi întreprinderilor individuale și întreprinderilor mici, ce corespund criteriilor de selectare, granturi în mărime de 50% din costul proiectelor de consultanță. Pentru mai multe detalii, vizitați pagina oficială BERD, sau contactați biroul BERD (+373 22 211614, knowhowmoldova@ebrd.com).


Pentru a participa în Program, compania trebuie să îndeplinească următoarele criterii:

  • Cifra de afaceri anuală de până la 50 de milioane de euro sau active totale de până la 43 de milioane de euro. Cu un număr de angajați de până la 250 de persoane
  • Întreprinderi deținute de proprietari locali (persoane fizice sau juridice)
  • Practic toate întreprinderile – clienții trebuie să opereze pe piață mai mult de doi ani
  • Se acceptă întreprinderi practic din toate ramurile economiei
  • Se așteaptă ca compania să aibă un nivel înalt de reputație

Proiecte implementate cu sprijinul grantului:

Sanin Trade
Fabricarea de înaltă tehnologie a produselor din polietilenă
Exterior
Sisteme de securitate integrate
Z-Outlet
O rețea de magazine de îmbrăcăminte de mărci renumite
MiraDoors
Un proiect de dezvoltare a unui cabinet personal pentru dealerii
Avantaj
Producator de ferestre si usi

Schimb de date cu 1C

Realizăm schimbul de date cu:

  • alte configurații 1C
  • site-uri
  • bănci și sistemele de plată
  • sistemele CRM
  • registrele de stat și autoritățile fiscale

Schimbul de date ne permite să evităm introducerea repetată a informației și necesitatea verificării a două baze de date, este nevoie de setat schimbul de date între evidența contabilă și de gestiune pentru a obține două baze identice. În scopul de a organiza corect schimbul de date, este nevoie de prevăzut din timp care listă de date va fi transmisă din contabilitate în evidența de gestiune și invers.

Cum muncim?

Etapele elaborării și implementării sistemului de automatizare a contabilității
01.
Colectarea cerințelor
02.
Oferta comercială
03.
Verificarea sarcinii tehnice
04.
Programare
05.
Testare
06.
Livrarea comenzii clientului

Разработка ERP системы

Мощный инструмент для ведения учета крупных предприятий

Под ERP (англ. Enterprise Resource Planning, планирование ресурсов предприятия) системами понимают программное обеспечение, которое помогает управлять всеми сферами бизнеса, включая финансы, кадры, производство, складирование, логистику, продажи и т.д. За свой более чем 15-ти летний опыт разработки и внедрения таких систем на платформе 1С мы автоматизировали предприятия различных сфер бизнеса. Это позволило нашим клиентам снизить расходы на штат сотрудников, необходимый для ведения учета, а руководству ускорить получение данных, необходимых для принятия решений. Внедрение ERP системы может помочь снизить затраты на операционные расходы и повысить эффективность бизнеса.

Clienții noștri

Amdaris

Companie internațională în domeniul IT cu sediu în Moldova

Azamet

Distribuitor de produse de cofetărie. Producerea uleiurilor alimentare

Bemol

Logistică și vânzare cu amănuntul a produselor petroliere. Rețea de stații de alimentare cu combustibil

Birivofarm

Comercializarea medicamentelor. Rețea de farmacii Felicia

Camera de Comerț și Industrie a RM

Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova

Casa de comerț Vita

Distribuitor oficial al sucurilor Vita și apei Apă Bună

Easy Credit

Organizație de creditară nebancară privată, cu rețea în toată Moldova

Exterior Security Systems

Importator și distribuitor de echipamente de securitate

Furnizare Energie

Producător și furnizor privat de energie electrică

Justar

Agenție de securitate personală și a bunurilor

Karcher

Reprezentanța oficială a tehnicii Karcher în Moldova

Laser Processing

Producător de rulmenți auto în România

Lender Agroprim

Producător de cereale și culturi oleaginoase în RMN

Mineral SA

Extragerea și producerea de materiale de construcție

Moldatsa

Centrul pentru utilizarea spațiului aerian și deservirea traficului aerian al RM

Oiltech

Producător și exportator de echipamente gaze

Orizont

Companie de construcții. Producerea materialelor de construcții

ProPac

Producerea materialelor de ambalare

Purcari

Companie vinicolă. Centru turistic

Rompetrol

Importator și distribuitor de produse petroliere în Moldova. Rețea de stații de alimentare cu combustibil

Solvex Lux

Rețea de saloane de frumusețe. Reprezentant oficial al unor branduri internaționale

Tirex Petrol

Comercializarea cu ridicata și cu amănuntul a produselor petroliere. Rețea de stații de alimentare cu combustibil

Virim

Importul și logistica medicamentelor

ZOutlet

Rețea de magazine de îmbrăcăminte și încălțăminte

Foxpertol

Importator si distribuitor de produse petroliere in Moldova

Imexagro
Operator major de semințe pentru culturi
IEK GROUP

Comert: - echipamente de iluminat si electrice

Dom comfort
Magazin online de electrocasnice si bunuri de uz casnic
Eficient Media

Un grup de agenții de publicitate, gamă completă de servicii de publicitate

Întrebări frecvente

Cu cât este mai complex proiectul sistemului de automatizare a contabilității, cu atât mai multe întrebări are utilizatorul în faza de utilizare și de ajustare.

”Dacă nu măsori – nu controlezi”

Un om cu renume.

Câteodată, vin clienți, ce idee nu au care este profitul brut al companiei lor. Acest lucru se întâmplă deoarece calcularea acestor date necesită atât de mult timp și resurse umane, încât conducerea companiei își poate permite să obțină aceste informații doar o dată în an.

Acesta este un exemplu elocvent până unde poate ajunge o întreprindere mare, structurată în mai multe niveluri, dacă nu se implementează sistemul de automatizare a contabilității.

Atâta timp cât în compania Dvs. nu sunt monitorizate și înregistrate valorile principale, Dvs. sunteți privat de posibilitatea de gestiona în totalitate proiectul. Afacerea Dvs. seamănă mai degrabă cu o corabie fără timonă și fără geamuri în cală: e cert că se mișcă, dar nimeni nu știe încotro.

Când începeți să monitorizați principalele valori ale proiectului Dvs., deveniți o companie eficientă. Veți putea compara datele planificate cu cele reale, separate pe departamente și chiar pe angajați. Astfel, puteți înțelege clar câți bani v-a adus un anumit angajat.

Dezavantajul unei cantități mari de informație este apariția problemelor în încercarea de a procesa toate datele manual. Este un proces lung, deseori ineficient și cu multe erori umane.