Servicii

Domeniul Serviciilor – este una din cele mai răspândite categorii de afaceri, ce are o evidență contabilă destul de simplă. Pentru această categorie de companii ar trebui să existe un software standard, care să vă permită să automatizați evidența contabilă și de gestiune. Acest lucru este într-adevăr așa, dar sectorul serviciilor are o serie de particularități, de care este necesar să se țină cont la implementarea sistemului de automatizare.

  • În primul rând, companiile ce se ocupă de prestări servicii deseori țin evidența cheltuielilor pe orizontală (adică, în baza proiectelor realizate). Astfel, este mai comod să se calculeze cheltuielile și prețul de cost separat pentru fiecare client și fiecare proiect.
  • În cel de-al doilea rând, în segmentul prestării serviciilor deseori nu există operațiuni și poziții contabile standard, care să coincidă cu alte domenii de afaceri. De exemplu, nu sunt stocuri de mărfuri, nu există o evidență a stocurilor, livrări, inventar și multe altele.
    • Deseori, prestarea de servicii este un proces simplu, pentru care este nevoie doar de contabilizarea salariilor sau de costul serviciilor oferite de către intermediari, precum și monitorizarea încasărilor de plată de la clienți. Din acest motiv, configurațiile speciale 1C pentru companiile din sectorul de prestări servicii de obicei sunt destul de compacte și simple. Din aceste configurări sunt excluse toate funcțiile de contabilitate inutile.
  • În al treilea rând, însăși termenul de ”Sectorul prestări servicii” este destul de amplu și vag. Evidența contabilă la o sală de sport va fi foarte diferite de cea a unui hotel, de exemplu. De aceea, 1C dispune din start de câteva soluții pentru diferite segmente din domeniul serviciilor. Vorbim aici despre configurațiile ”Club Fitness”, ”Hotel”, ”Salon de înfrumusețare”, ”Centru SPA”, ”Agenție Turistică” și multe alte soluții de profil, ce sunt disponibile inclusiv în Republica Moldova și alineate la legislația națională.

De asemenea, divizarea menționată mai sus a construirii prețului separat per proiect și per client permite companiei să implementeze și să automatizeze în programul de evidență contabilă a unor sisteme complexe de promoții, reduceri, bonusuri, cash-back și a unor instrumente de marketing suplimentare.

Veți putea introduce un model de construire a prețului pentru fiecare client în parte sau pentru un anumit grup de clienți, sub forma unui algoritm automatic, ținând cont de câțiva factori diferiți (istoricul achizițiilor anterioare, nivelul de fidelitate, sexul, vârsta, regiunea de reședință și multe alte). Acest lucru creează noi oportunități pentru departamentul de marketing.

În cadrul sistemului de evidență contabilă poate fi, de asemenea, realizat un calendar comod pentru colaboratori, cu distribuirea programului zilnic de muncă. Calendarul poate include și un mecanism de programare prealabilă a clienților. Toate aceste date pot fi sincronizate cu site-ul web / aplicația mobilă și cu sistemul CRM pentru a automatiza la maximum interacțiunea cu clienții, oferindu-le servicii de înaltă calitate.

Mai mult ca atât, în baza programului 1C poate fi dezvoltată și implementată o soluție personalizată, elaborată pe baza unor procese concrete de muncă și a sarcinilor pe care le are compania.

Completați formularul de solicitare de pe site-ul nostru pentru a beneficia de o consultare gratuită din partea specialiștilor noștri privind modalitatea de automatizare și optimizare a evidenței contabile în compania Dvs. și pentru a afla care sunt avantajele oferite în acest sens.