Cum funcționează serviciile de cumpărături recomandate din Republica Moldova și există oare o alternativă acestora
Nu este atât de dificil să vinzi ceva unei persoane. Este mult mai dificil să-l faci să revină și să cumpere di nou. Anume aceasta este principala sarcină îndeplinită cu succes de serviciile de cashback și aplicațiile de cumpărături recomandate.
La shopping, este o plăcere să primești ceva în plus față de produsul cumpărat. Nu vorbim despre emoțiile pozitive, deși nici acestea nu sunt de neglijat. Vorbim despre cashback și alte bonusuri, pe care cumpărătorul le poate folosi pentru următoarele cumpărături. Anume cashback-ul încurajează clienții să cumpere, mai mult decât orice reducere. Și asta pentru că:
- În primul rând, cumpărătorul nu poate cheltui cashback-ul primit în altă parte. Iar acest lucru înseamnă că data viitoare din toți concurenții clientul va alege anume acel magazin la care dispune de puncte cashback. Este un instrument excelent pentru creșterea loialității și fidelității clienților.
- În al doilea rând, deseori cashback-ul este valabil o perioadă limitată de timp. De exemplu, timp de 1 lună. De multe ori, data de expirare a cashback-ului reprezintă un stimulent excelent pentru o nouă cumpărătură.
În plus, multe aplicații de calculare a cashback-ului au un sistem integrat de referințe. Utilizatorii pot invita alți utilizatori, câștigând puncte din cumpărăturile efectuate de invitați. Acesta este un instrument suplimentar de marketing, care vă permite completați eficient baza de date a clienților, fără prea multe eforturi.
Astfel, bugetul pentru marketing, care ar fi putut fi cheltuit pentru publicitate, este utilizat sub formă de reduceri la viitoarele cumpărături. Datorită acestor reduceri și bonusuri, puteți atrage, în mod eficienți, noi clienți, pe care să îi faceți să revină iar și iar.
În Moldova există deja servicii de succes de cumpărări recomandate, cum ar fi UDS de exemplu, care întrunește mai multe sisteme de reduceri de la diferite magazine. Dar noi putem dezvolta un serviciu similar personalizat pentru afacerea Dvs., ținând cont de specificul vânzărilor.
Pot fi create sisteme individuale de reduceri care să atragă noi clienți, iar pe cei vechi să îi facă să revină. În plus, UDS și analogii săi nu sunt potriviți pentru toate grupurile de mărfuri, mai ales atunci când vorbim de comerțul en-gros.
Compania noastră va putea dezvolta un serviciu individual, adaptat la strategia de marketing a companiei Dvs. În plus, pentru dezvoltarea unui astfel de produs este nevoie de experiență în modificarea sistemelor 1C și CRM ale companiei, pentru a putea menține o contabilitate corectă și o analiză a vânzărilor cu un sistem individual de reduceri. Noi dispunem de experiență și abilități în domeniu.
Completați formularul de solicitare de pe site-ul nostru pentru a beneficia de o consultare gratuită din partea specialiștilor noștri privind posibilitatea de implementare a sistemului de cumpărături recomandate în compania Dvs.