Măsuri anti-criză de la compania Meta-Sistem

Dragi prieteni, în legătură cu aprobarea de către Parlamentul Republicii Moldova a Hotărârii privind declararea stării de urgență pe întreg teritoriul țării, mai multe companii și-au sistat sau și-au limitat activitatea. Regimul stării de urgență este declarat până pe data de 15 mai și poate fi extins în caz de agravare a situației epidemiologice în țară.


Companiile care se ocupă de vânzarea cu amănuntul a bunurilor nealimentare și nemedicale și cele care prestează servicii în contact direct cu clienții sunt nevoite să își închidă punctele fizice de vânzare și să treacă la comerțul online și la recepționarea electronică a comenzilor.

În astfel de condiții rămân profitabile doar afacerile care se pot adapta condițiilor create.
Personalul de birou și administrativ al companiilor de vânzări cu amănuntul, care continuă să lucreze în oficii, se află în continuare în zona de risc epidemiologic.

Guvernul recomandă insistent munca de la domiciliu, ceea ce presupune recepționarea și prelucrarea cererilor online, de asemenea conectarea la distanță a managerilor și contabililor la baza 1C.

 

În aceste condiții, vă propunem:

● Configurarea rapidă și asigurarea unei conexiuni durabile cu serverul la distanță 1C;

● Organizarea de oficii la domiciliu fără întreruperea proceselor de lucru;

● Configurarea copierii de rezervă a datelor;

● Asigurarea securității și confidențialității complete a datelor în cazul lucrului la calculatoarele de acasă.

 

Sunați acum și vă vom oferi gratuit consultanță referitor la organizarea muncii angajaților dumneavoastră la domiciliu: 0 22 857 157 / +373 79 952 528 (Viber /WhatsApp / Telegram).
Cererea poate fi completată și pe site-ul www.meta-sistem.md
 

Vă putem ajuta, de asemenea, cu organizarea și marketingul vânzărilor online, chiar dacă până acum v-ați ocupat doar cu vânzări fizice.

Toate lucrările sunt realizate de la distanță, fără a expune riscului angajații dumneavoastră.

Dragi prieteni, în legătură cu aprobarea de către Parlamentul Republicii
Moldova a Hotărârii privind declararea stării de urgență pe întreg teritoriul țării, mai
multe companii și-au sistat sau și-au limitat activitatea. Regimul stării de urgență este
declarat până pe data de 15 mai și poate fi extins în caz de agravare a situației
epidemiologice în țară.
Companiile care se ocupă de vânzarea cu amănuntul a bunurilor nealimentare și
nemedicale și cele care prestează servicii în contact direct cu clienții sunt nevoite să
își închidă punctele fizice de vânzare și să treacă la comerțul online și la recepționarea
electronică a comenzilor.
În astfel de condiții rămân profitabile doar afacerile care se pot adapta
condițiilor create.
Personalul de birou și administrativ al companiilor de vânzări cu amănuntul,
care continuă să lucreze în oficii, se află în continuare în zona de risc epidemiologic.
Guvernul recomandă insistent munca de la domiciliu, ceea ce presupune recepționarea
și prelucrarea cererilor online, de asemenea conectarea la distanță a managerilor și
contabililor la baza 1C.
În aceste condiții, vă propunem:
● Configurarea rapidă și asigurarea unei conexiuni durabile cu serverul la
distanță 1C;
● Organizarea de oficii la domiciliu fără întreruperea proceselor de lucru;
● Configurarea copierii de rezervă a datelor;
● Asigurarea securității și confidențialității complete a datelor în cazul lucrului
la calculatoarele de acasă.
Sunați acum și vă vom oferi gratuit consultanță referitor la organizarea muncii
angajaților dumneavoastră la domiciliu: 0 22 857 157 / +373 79 952 528 (Viber /
WhatsApp / Telegram).
Cererea poate fi completată și pe site-ul www.meta-sistem.md
Vă putem ajuta, de asemenea, cu organizarea și marketingul vânzărilor online,
chiar dacă până acum v-ați ocupat doar cu vânzări fizice.
Toate lucrările sunt realizate de la distanță, fără a expune riscului angajații
dumneavoastră.