Servicii auto
Activitatea centrelor de asistență tehnică și reparație a automobilelor diferă de activitatea altor companii din domeniul comerțului cu amănuntul și al serviciilor. În primul rând, autoservice-urile au registre specifice în sistemele de evidență contabilă cu o clasificare complexă după modelul automobilelor, piesele de schimb și gama de lucrări efectuate. În al doilea rând, centrele de service auto combină vânzarea de mărfuri cu prestarea serviciilor. Evidența contabilă nu este efectuată pe bază de ateliere, ca în cazul unităților de producere, ci pe bază de clienți.
În plus, service-urile auto comercializează bunuri ce nu sunt contabilizate de fapt în intrare, piesele de schimb fiind comandate din cataloagele furnizorilor. După ce piesa de schimb a fost identificată și comandată, aceasta intră în sistemul de evidență a stocurilor, în care detaliile sunt sortate în funcție de comandă și nu după denumire.
Accesul la această funcție este realizat comod de la locul de muncă al managerului.
O altă opțiune importantă, ce poate fi realizată cu ajutorul sistemului automatizat de evidență contabilă, se referă la planificarea programului de muncă a meșterilor service-lui. Cu ajutorul calendarului încorporat, poate fi planificată muncă nu numai pentru ziua în curs, ci poate fi organizat sistemul de programări online.
De asemenea, cu ajutorul soluțiilor oferite de programul 1C, puteți duce evidența contabilă pentru un anumit client și automobilul său, ceea ce reprezintă un aspect important pentru service-ul auto. Acest lucru oferă specialiștilor service-ului acces la istoricul de asistență și reparație al automobilului.
În plus, configurația ”Service auto” este dotată cu toate funcțiile de bază necesare pentru evidența contabilă la o companie comercială: conectarea la casele de marcat, recepționarea plăților, analiza conturilor de datorii, achiziții, evidența stocurilor și multe altele. De asemenea, sunt disponibile instrumente de evidență de gestiune: ”Monitorul managerului”, ”Monitorul indicatorilor cheie”, care colectează, în formă compactă, toate informațiile și indicatorii pentru analiza în curs și pentru luarea deciziilor ce țin de gestionare.
Configurația de bază poate fi personalizată în funcție de specificul activității unui anumit service auto, operațiunile tipice, modelul de lucru și alte procese de organizare.
Completați formularul de solicitare de pe site-ul nostru pentru a beneficia de o consultare gratuită din partea specialiștilor noștri despre modalitatea de automatizare și optimizare a evidenței contabile la service-ul auto al Dvs.