Site de anunțuri

Nu ar trebui să credeți că în epoca piețelor moderne, panourile de anunțuri familiare multora sunt depășite. Este încă un format popular și plin de viață. Experiența „Avito”, „Yula” și chiar „999” din Moldova demonstrează acest lucru.

Panourile de anunțuri, pe care oricine își poate prezenta oferta sau poate profita de oferta altcuiva, sunt încă relevante și foarte populare. Și dacă veți lansa o ofertă tematică sau regională pe această piață, vă puteți ocupa cu ușurință locul în această nișă.

Caracteristicile dezvoltării panourilor de anunțuri

Acesta este un format destul de vechi și bine stabilit, și există multe soluții șablon pentru CMS în acest scop. Dar se pot oare acestea potrivi exact vânzărilor într-o anumită nișă și o anumită țară? Desigur că nu! Pentru a rezolva o anumită problemă, aveți nevoie de o soluție tehnologică care să corespundă cât mai exact posibil exigențelor utilizatorului. Este ca un costum cusut la comandă. Se va potrivi întotdeauna mai bine pe siluetă decât un costum din magazin cusut după tipare.

Panoul are niște funcționalități simple, dar este format dintr-un număr foarte mare de mărunțișuri. Meniul de căutare al produsului și formularul pentru adăugarea unui anunț trebuie să se potrivească exact cu specificul produsului și, în mod ideal, să fie diferite pentru fiecare categorie de produse. Fiți de acord că este imposibil să căutați uși de interior și mașini după aceiași parametri.

Pe lângă optimizarea utilizabilității (ușurința utilizării), este important să ne gândim și la alte probleme tehnice.

  • Productivitate. Pe panoul de anunțuri adesea sunt plasate multe informații și acestea sunt accesate de mulți oameni în același timp, care efectuează căutări complexe. Prin urmare, serverul care găzduiește panoul trebuie să facă față unei astfel de încărcări și unui asemenea volum de informații.
  • Funcționalitate auxiliară. Pentru a gestiona toate anunțurile postate, utilizatorul are nevoie de un cont personal comod. Opțional, puteți adăuga posibilitatea de corespondență (sau alte canale de comunicare între utilizatori), precum și o formă centralizată de tranzacții cu o garanție din partea platformei.
  • Lipsa erorilor și viteză mare de lucru. Această regulă este valabilă pentru toate site-urile și în special pentru serviciile web. Orice erori și probleme reduc nivelul de încredere al clienților în platformă.

Succesul platformei depinde în mare măsură de nivelul lichidității sale. Cu cât sunt mai mulți utilizatori și cu cât tranzacționarea este mai lichidă, cu atât va fi mai populară. O platformă cu un număr mare de cumpărători va fi iertată chiar și pentru erorile tehnice și structura incomodă. Prin urmare, bugetul principal și atenția de bază ar trebui să fie cheltuite pe marketing și atragerea utilizatorilor.

Cum să câștigi bani pe panoul tău de anunțuri?

Există trei modele din cele mai populare pentru a câștiga bani pe panourile de anunțuri.

  • Comision pentru servicii intermediare. Dacă platforma oferă serviciile unui garant pentru tranzacție, ajută la livrare sau transferă bani, atunci serviciul își poate reține comisionul pentru aceste servicii.
  • Opțiuni premium pentru vânzători. Puteți oferi posibilitatea de a evidenția anunțurile, clasarea lor prioritară, publicitatea și alte opțiuni care vor ajuta la creșterea vânzărilor.
  • Publicitate. Pe panourile de anunțuri este concentrată o cerere mare cu putere de cumpărare, care a fost deja găsită pe site pentru a cumpăra un anumit produs. Bineînțeles, un astfel de public interesează agenții de publicitate care sunt dispuși să acorde atenție acestui public.

Acestea sunt doar câteva dintre modalitățile de monetizare pe panourile de anunțuri. Le puteți folosi pentru a vinde produsele voastre sau pentru a primi un comision pentru vânzările de parteneriat. Cu puțină creativitate, există și alte modalități de a obține bani pentru fiecare panou.

Crearea unui panou de anunțuri (mai ales când vine vorba de soluții șablon) nu este atât de dificilă. Însă este destul de complicat de a face un produs cu adevărat de înaltă calitate, care va fi solicitat și va aduce bani.

Obțineți o consultație gratuită de la specialiștii noștri despre cum să lansați sau să modificați panoul dumneavoastră de anunțuri. Pentru aceasta, trimiteți o solicitare în formularul de feedback de pe site.